POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ>>>
|
|
WSK M06
Wytwórnia Sprzętu
Komunikacyjnego w Świdniku w oparciu o dokumentacje Warszawskiej Fabryki
Motocykli uruchomiła produkcję motocykli model M06 w 1954 roku. W początkowym
okresie Wytwórnia produkowała tylko podwozia, ale również i silniki od
1957r. Silniki do WSK zaczęły produkować Zakłady Metalowe w Dębie. Od
tego czasu zaczyna się szybka modernizacja motocykli WSK. Motocykle M06-64
i M06 B1 doskonale nadawały się do codziennej eksploatacji w różnych warunkach
drogowych, jak i również do turystycznych wojaży.
Motocykle te przystosowane
są do przewozu dwóch osób i niewielkiego bagażu. Jako źródło napędu w
motocyklach M06 do 1966 używano silnika S01-Z o mocy 6.5 KM, a następnie
silnika S01-Z3 o zwiększonej mocy i zmienionymi przełożeniami skrzyni
biegów. Dzięki stosunkowo wysokiej mocy i właściwie dobranym do swojej
charakterystyki przełożeniom skrzyni biegów silniki te zapewniają na uzyskiwanie
dobrych osiągów przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa, co stwarza warunki
do przyjemnej i ekonomicznej eksploatacji J
W motocyklach M06-64 i M06 B1 zastosowano zawieszenie przednie na amortyzatorach
teleskopowych z tłumieniem olejowym, zawieszenie tylne na wahaczu wleczonym
z dwoma elementami resorująco -tłumiącymi . Koła przednie i tylne szprychowe
wyposażone są w pełne piasty, co przyczyniło się do znacznego zwiększenia
skuteczności układu hamulcowego . Umieszczenie skrzynki narzędziowej pod
siedzeniem kierowcy daj łatwą możliwość zabezpieczenia narzędzi oraz łatwiejszy
dostęp do akumulatora. Wszystkie motocykle WSK malowane były emalią piecową
wysokiej jakości która nie tylko bardzo skutecznie zabezpiecza przed korozja
ale również podnosi wygląd estetyczny pojazdu i umożliwia polerowanie
powierzchni lakierowanych bez obawy szybkiego starcia lakieru.
DANE TECHNICZNE
Marka Fabryczna WSK
Ciężar Własny 98 kg
Dopuszczalne obciążenie 150 KG
Szybkość maksymalna 80 km/h
Zużycie paliwa 2,5l / 100 km
Pojemność zbiornika paliwa 12,5l
Podwozie : rozstaw osi 1281mm
Długość 2020mm
Szerokość 645mm
Wysokość 1000mm
Wysokość siodła 810mm
Prześwit 180mm
Promień skrętu 2000mm
Rama podwójna , kołyskowa spawana z belek korytkowych z gniazdami na zamek
kierownicy i skrzynki narzędziowej
Zawieszenie przednie: na amortyzatorach teleskopowych z tłumieniem olejowym
i sprężynach śrubowych o skoku 150mm
Zawieszenie tylne Na wahaczu wleczonym z amortyzatorami ze sprężyną śrubową
i tłumieniem olejowym o skoku 80mm
Koła Zamienne, szprychowe z obręczy 18", piasta koła pełna odlewana
ze stopu lekkiego z pierścieniem żeliwnym, ułożyskowana na dwóch łożyskach
kulkowych . Ogumienie przód 1,85x18 tył 3,00x18
Napęd tylnego koła : Łańcuch rolkowy 1"7,75mm o 118 ogniwach osłonięty
od góry
Ciekawy Link z instrukcjami !!!!!!
http://zine.net.pl/~lisek/Zelazo/WSK/wsk.html
|
|
POGODA
Chcesz
pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode
UWAGA !!!!!
Chcesz
znalezc opis konkretnego motocykla pisz niezwłocznie a opis pojawi sie
w ciągu kilku dni !!!!!
LISTA MAILINGOWA
Jeżeli chcesz być
powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i
wciśnij przycisk "OK".
|