motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

MOTOCYKLE.DOMECZEK

Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów

motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ>>>


stat4u

TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych

 

WSK M06

 

Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku w oparciu o dokumentacje Warszawskiej Fabryki Motocykli uruchomiła produkcję motocykli model M06 w 1954 roku. W początkowym okresie Wytwórnia produkowała tylko podwozia, ale również i silniki od 1957r. Silniki do WSK zaczęły produkować Zakłady Metalowe w Dębie. Od tego czasu zaczyna się szybka modernizacja motocykli WSK. Motocykle M06-64 i M06 B1 doskonale nadawały się do codziennej eksploatacji w różnych warunkach drogowych, jak i również do turystycznych wojaży.

Motocykle te przystosowane są do przewozu dwóch osób i niewielkiego bagażu. Jako źródło napędu w motocyklach M06 do 1966 używano silnika S01-Z o mocy 6.5 KM, a następnie silnika S01-Z3 o zwiększonej mocy i zmienionymi przełożeniami skrzyni biegów. Dzięki stosunkowo wysokiej mocy i właściwie dobranym do swojej charakterystyki przełożeniom skrzyni biegów silniki te zapewniają na uzyskiwanie dobrych osiągów przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa, co stwarza warunki do przyjemnej i ekonomicznej eksploatacji J
W motocyklach M06-64 i M06 B1 zastosowano zawieszenie przednie na amortyzatorach teleskopowych z tłumieniem olejowym, zawieszenie tylne na wahaczu wleczonym z dwoma elementami resorująco -tłumiącymi . Koła przednie i tylne szprychowe wyposażone są w pełne piasty, co przyczyniło się do znacznego zwiększenia skuteczności układu hamulcowego . Umieszczenie skrzynki narzędziowej pod siedzeniem kierowcy daj łatwą możliwość zabezpieczenia narzędzi oraz łatwiejszy dostęp do akumulatora. Wszystkie motocykle WSK malowane były emalią piecową wysokiej jakości która nie tylko bardzo skutecznie zabezpiecza przed korozja ale również podnosi wygląd estetyczny pojazdu i umożliwia polerowanie powierzchni lakierowanych bez obawy szybkiego starcia lakieru.

DANE TECHNICZNE

Marka Fabryczna WSK
Ciężar Własny 98 kg
Dopuszczalne obciążenie 150 KG
Szybkość maksymalna 80 km/h
Zużycie paliwa 2,5l / 100 km
Pojemność zbiornika paliwa 12,5l
Podwozie : rozstaw osi 1281mm
Długość 2020mm
Szerokość 645mm
Wysokość 1000mm
Wysokość siodła 810mm
Prześwit 180mm
Promień skrętu 2000mm
Rama podwójna , kołyskowa spawana z belek korytkowych z gniazdami na zamek kierownicy i skrzynki narzędziowej
Zawieszenie przednie: na amortyzatorach teleskopowych z tłumieniem olejowym i sprężynach śrubowych o skoku 150mm
Zawieszenie tylne Na wahaczu wleczonym z amortyzatorami ze sprężyną śrubową i tłumieniem olejowym o skoku 80mm
Koła Zamienne, szprychowe z obręczy 18", piasta koła pełna odlewana ze stopu lekkiego z pierścieniem żeliwnym, ułożyskowana na dwóch łożyskach kulkowych . Ogumienie przód 1,85x18 tył 3,00x18
Napęd tylnego koła : Łańcuch rolkowy 1"7,75mm o 118 ogniwach osłonięty od góry

 

Ciekawy Link z instrukcjami !!!!!!

http://zine.net.pl/~lisek/Zelazo/WSK/wsk.html

POGODA
Chcesz pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode
UWAGA !!!!!
Chcesz znalezc opis konkretnego motocykla pisz niezwłocznie a opis pojawi sie w ciągu kilku dni !!!!!

LISTA MAILINGOWA

Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK".

E-mail:

Dodaj adres
Usuń adres