|  
         
      HONDA CB 
        650  
        
      moja 
        wersja to CB 650c NightHawk RC08 '82r. mój pierwszy motocykl i osobiście 
        uważam, że tem motocykl jest nieśmiertelny. ja byłem 6. właścicielem w 
        Polsce i szóstym w Oławie i wszystkich  
        poprzednich właścicieli dobrze znam. ja nią zrobiłem 15 tys. km. i zmieniłem 
        tylko zestaw łańcuchowy i klocki hamulcowe. poprzedni właściciel zmienił 
        łańcuch rozrządu, a wszyscy pozostali nic w nim nie zmieniali.  
        
        
         
        jak sie nią jeździ? 
        - CB 650 ma niezły moment obrotowy - od 1500obr/min. uślizguje koło, chociaż 
        użyteczny zakres obrotów kończy się na 6,5tys.  
        koleś, który się nią kiedyś przejecał, a jeździł GSX 600f '98r. powiedział: 
        "... o k...., ale to zapi......." i faktycznie w żadnym innym 
        motocyklu nie  
        spotkałem takiej charakterystyki silnika. poprostu on momentalnie wyrywa 
        do przodu. jeździłem nawet GSX 1100f i nawet przy takiej pojemności rozpędza 
         
        się jak lokomotywa - doły takie sobie, ale góra faktycznie bardzo mocna, 
        nawet na żwirze jadąc KAWASAKI GPZ 900R dodajesz ostro gazu na  
        pierwszym biegu to sprzęt się rozpędza, nabiera obrotów a dobiero przy 
        3,5tys.obr. uślizgnie koło. W CB 650 boisz się tak z dołu dodać gazu , 
        bo zawsze  
        bedzie wierzgać kołem. 
        
      .gif)  
      prędkość 
        max. - 175km/h 
        zakręty - ograniczone nisko zawieszonymi wydechami 
        chamulce całkiem niezłe, tylko klamka chodzi trochę kapciowato i dogina 
        się aż do manetki, więc trzeba naciskać hamulec czterema palcami, żeby 
        soie  
        nie przygniatać innych palców. 
       
          
         
        ogólnie to bardzo wdzięczny i trwały motocykl. mój miał przejechane 76.000km. 
        a silnik chodził jak w moim SevenFifty - dosłownie aż gwiżdże. z tym  
        przebiegiem i z tym rocznikiem zadowalał się 250ml oleju na tysiąc kilometrów. 
        a paliwa palił 6,5 litra/100km. czy to w mieście, czy w trasie przy  
        prędkości 120km/h, chyba że się trochę poszalało, to wtedy brał zauważalnie 
        więcej oleju (ciężko stwierdzić, bo ogólnie na tysiąc wychodziło 250 - 
        300  
        ml.) no i oczywiście palił dużo więcej - nawet ok 9l/100km. 
         
      DANE 
        TECHNICZNE  
      
        - SILNIK:Czterocylindrowy, 
          rzędowy; czterosuwowy, chodzony powietrzem . Rozrząd typu DOHC, 2zawory 
          na cylinder,cztery gazniki Keihin o średnicy przelotu 34mm, rozrusznik 
          elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 70/48,6 mm, pojemnść skokowa 
          647cm^3, stopień sprężania 11:1. Moc maksymalna (78KM) przy 9 500 obr/min. 
          Maksymalny moment obrotowy 70Nm przy 8500 obr/min. 
 
        - PRZENIESIENIE 
          NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, pięciobiegowa skrzynia 
          biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring. 
 
        - PODWOZIE: Rama 
          stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz 
          wleczony podparty dwoma elementami resorująco-tłumiącym . 
 
        - WYMIARY I MASY: 
          nieznane :)
 
       
        
      Opis przysłał 
        Mariusz Grdeń któremu chciałbym serdecznie podziękować :))) wszystkich 
        zainteresowanych szczegółami co do Hondy cb650 odsyłam do Mariusza 
         
     |