motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

MOTOCYKLE.DOMECZEK

Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów

motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

POWRÓT >>>

TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych

 

 

:

Suzuki V-storm 650

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 645 cm3
Średnica x skok tłoka 81,0 mm x 62,6 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna 66,6 KM przy 8800 obr/min
Moment obrotowy 60 Nm przy 6400 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 180 km/h
Długość całkowita 2290 mm
Szerokość całkowita 840 mm
Wysokość całkowita 1390 mm/1450 mm
Rozstaw osi 1540 mm
Prześwit 165 mm
Wysokość siedzenia 820 mm
Masa suchego pojazdu 194 kg, 197 kg z ABS
Zawieszenie przód widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 110/80 R19 M/C 59H
Tył: 150/70 R17 M/C 69H
Zbiornik paliwa 22,0 L
Norma czystości spalin EURO 3.

Kluczowe cechy

Widlasty silnik dwucylindrowy o pojemności 645 cm3 jest sprawdzoną konstrukcją, ale został dostrojony specjalnie do modelu V-Strom 650 z naciskiem na osiągi w zakresie niskiej i średniej prędkości obrotowej.
Cyfrowy system zarządzanie pracą silnika i podwójna przepustnica firmy Suzuki zapewnia wspaniałą reakcję na gaz, sprawność spalania, małe zużycie paliwa i emisje spalin.
System pulsacyjnego dotrysku powietrza (PAIR) pomaga ograniczyć emisje spalin.
Sportowa przednia owiewka z wysoką szybą (trzystopniowa regulacja wysokości) zapewnia w pełni wystarczającą osłonę przed powietrzem.
Długie, niskie siedzenie łączy się gładko ze zbiornikiem paliwa co zapewnia kierowcy swobodę poruszania się na motocyklu do przodu i tyłu dla ułatwienia manewrowania i zwiększenia komfortu.
Niewielka wysokość siedzenia (820mm), wąskie kontury siedzenia, wąskie owiewki boczne i bak paliwa blisko ud kierowcy pozwala postawić stopy na podłożu z łatwością.
Zbiornik paliwa o pojemności 22 litry zapewnia całkowicie wystarczający zasięg motocykla.
Widelec teleskopowy o średnicy kolumn 43 mm pozwala na regulacje napięcia wstępnego.
Tylny amortyzator ma hydrauliczny układ ustawiania napięcia wstępnego regulowany gałką znajdującą się poniżej prawej osłony bocznej.
Dwie tarcze hamulcowe 310mm z zaciskami dwutłokowymi i tylna tarcza 260mm z zaciskiem jednotłokowym dają w zupełności wystarczającą siłę hamowania

 

POGODA
Chcesz pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode

LISTA MAILINGOWA

Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK".