MOTOCYKLE.DOMECZEK Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów |
||||
|
POGODA LISTA MAILINGOWA Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK". |
|||
SUZUKI GFS 600 BANDIT Suzuki Bandit w chwili pojawienia się na europejskich rynkach zjednał sobie sympatie użytkowników a to dzięki bardzo dobrym właściwościami jezdnym i miłym dla oka wyglądem. Nowa sześćsetka (premiera w 1995 roku) z wyraźnie wyeksponowaną ramą w kolorze całego motocykla potężnie wyglądającym i wyeksponowanym silnikiem, dużym przedni reflektorem nadawał banitowi naprawdę bandycki wygląd. Jednostka napędowa nie tylko dobrze wyglądał, od strony technicznej silnik pochodził wprost z modelu GSX600F który sprawdził się w toku wieloletniej produkcji.Jednak na potrzeby Bandita silnik lekko zmodyfikowano, zmiany sięgnęły rozrządu (min zastosowanie wielorzędowego łańcucha rozrządu dzięki czemu silnik był cichszy) zmieniono także głowicę wałki rozrządu oraz gaźnik (Keihin zamiast Mikuni).Wszystkie te zmiany miały lepiej wpłynąć na dynamikę motocykla w zakresie niskich i średnich obrotów. Jednak wiele rzeczy pozostało bez zmian np. drobno użebrowane cylindry zdradzały powietrzno olejowe chłodzenie. Nawet tak trwały i niezawodny silnik zastosowany w gsx600f japońscy konstruktorzy potrafili zmodyfikować i usprawnić. Podwozie GSF 600 N stanowi idealny kompromis między poręcznością a, utrzymaniem toru jazdy i stabilnością na zakrętach. Suzuki wyposażone jest w podwójny tarczowy hamulec który znakomicie wypełnia swoje zadanie, jednak zawieszenie zestrojone jest zbyt miękko co dobre jest na długie wakacyjne wypady niż krótkie sportowe odcinki. Warto tu wspomnieć o wersji "S" z małą aczkolwiek wydajną owiewką (model produkowany od 1996 roku). W ciągu 6 lat produkcji h Suzuki Bandit dał się poznać jako motocykl trwały, niezawodny i użyteczny, wśród wad wymienił bym tu przede wszystkim dobijanie tylnego zawieszenia na dużych nierównościach, zbyt miękkie przednie zawieszenie poza tym krótki sportowy błotnik w połączeniu z deszczem daje przerwy w dostawie prądu do świec zapłonowych (otworki w gumowych osłonach fajek. Poza tym GSF jest pozbawiony większych mankamentów. DANE TECHNICZNE
DANE EKSPLOATACYJNE
|