MOTOCYKLE.DOMECZEK Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów |
||||
|
POGODA LISTA MAILINGOWA Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK". |
|||
SUZUKI GFS 1200 BANDIT Premiera nowego modelu Suzuki nastąpiła w 1996 roku. Konstruktorzy nowego Bandita sięgnęli po znany i bardzo dobry silnik od modelu GSXR 1100 zmieniono trochę charakterystykę silnika na bardziej spokojną i równomierną. Zwiększenie pojemności skokowej w połączeniu z nowymi gaźnikami i modułem zapłonowym dało znaczący wzrost momentu obrotowego (97 Nm w zakresie obrotów od 3500 do 8000 obr/min). W efekcie GFS 1200 jest motocyklem bardzo dynamicznym. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu 3,5 sek. A po 8.5 sek na liczniku widać 160 km/h (prędkość maksymalna 220 km/h). Silnik przy spokojnej jeździe potrafi spalić 6 litrów paliwa jednak przy szybkiej jeździe zużycie może sięgnąć nawet 10 litrów na 100 km. Podwozie Bandita nie daje podstaw do krytyki. Zawieszenia są udanym kompromisem między turystycznym komfortem a sportowym charakterem. Motocykl nie ma większych problemów z pokonywaniem bocznych wyboistych dróg a z koleinami radzi sobie bez większych problemów. Jak na swoje gabaryty GFS jest motocyklem dość lekkim. Wykonywanie manewrów tym 236 kg monstrum nie sprawia żadnych problemów. Hamulce Suzuki są mocną stroną motocykla z przodu 2 tarcze o średnicy 310mm z tyłu tarcza o średnicy 240 mm.(w 1997 roku pojawiła się wersja z ABS-em). Wśród wad GFS można by było wymienić deformacje głowic w pierwszym roku produkcji poza tym silnik nie sprawia żadnych problemów. Znany i sprawdzony silnik odznacza się dużą trwałością i bezawaryjnością.
DANE TECHNICZNE
DANE EKSPLOATACYJNE
|