![]() |
MOTOCYKLE.DOMECZEK Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów |
![]() |
||
|
|
POGODA LISTA MAILINGOWA Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK". |
||
---|---|---|---|---|
SUZUKI GFS 400 BANDIT Suzuki GSF 400 Bandit powstał w 1991 roku i był odpowiedzią firmy Suzuki na model Hondy CB-1. Nowy model podobnie jak w Hondzie posiadał czterocylindrowy silnik chłodzony cieczą !! jednak zachowano żebra chłodzące na cylindrach by nie psuć ogólnego wizerunku motocykla. Oprócz chłodzonej cieczą jednostki napędowej najmniejszy z Banditów wyróżnia sie grzbietową ramą kraownicą okrywającej silnik od góry. Jednak nowy model niezyskał sympatii wśród europejczyków tylko w Niemczech od 1991 do 1995 sprzedano zaledwie 3500 sztuk (wynika to głównie z małej popularności motocykli w klasie 400 poj.). Mimo tego mały bandziorek dysponuje mocą 59 KM i zaskakuje nadzwyczajną poręcznością i zawieszeniem, w którym udało się osiągnąć kompromis pomiędzy sportową a turystyczną charakterystyką . Skuteczne też są hamulce. Przy tym wszystkim motocykl ważący 190 kg daje sie w sposób prosty i precyzyjny prowadzić w zakręcie. Suzuki GSF 400 Bandit dzielnie zniósł trudy testu długodystansowego . Po przejechaniu 50 000 km mechanicy rozebrali motocykl na czynniki pierwsze i dostrzegali jedynie minimalne ślady zużycia, niemające większego wpływu na dalszą eksploatację. niewielkie rysy pojawiły się na powierzchni dzwigienek zaworowych, zauważono także lekkie zużycie kół zębatych w skrzyni biegów. Najpoważniejszą wadą bandita to przedewszystkim układ wydechowy który ma tendęcje do pękania, ponadto można wymienić przymus okresowego czyszczenia świec zapłonowych z nagaru, a także zbyt wczesne zużycie łożyska zdawczego spowodowane najczęściej zbyt mocnym naciągnięciem łańcucha napędowgo. Wśród wad podwozia można wymienić zbyt słabe uszczelniacze teleskopowe.
DANE TECHNICZNE
DANE EKSPLOATACYJNE
|