MOTOCYKLE.DOMECZEK Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów |
||||
|
POGODA LISTA MAILINGOWA Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK". |
|||
SUZUKI GS 500 E
GS 500 E po raz pierwszy został pokazany światu w 1988 a w 1989 pojawił się w salonach sprzedaży. Motocykl ten do sezonu 2001 był całkowicie odporny na wszystkie mody, jest lubiany także dziś zwłaszcza przez początkujących motocyklistów lub amazonki. Mniej wprawnych motocyklistów pociąga w nim łagodność, natomiast mniej zasobnych tania alternatywa na nowy motocykl, wiele osób przekonuje nisko umieszczone siedzenie 770 mm . Pasażerowie niezbyt lubią GS 500, gdyż przewidziane dla nich miejsce jest zbyt krótkie i za wąskie i za bardzo pochylone do przodu. . Kierowcy którzy lubią późne hamowanie powinni rozejrzeć się za twardszymi sprężynami w przednim zawieszeniu ponieważ montowane seryjnie do sezonu 1991 są stanowczo za miękkie. Oferta używanych egzemplarzy jest ogromna dla przykładu można powiedzieć ze w Niemczech jest ich zarejestrowanych ok. 40 000 sztuk. Potencjalnych nabywców uspokoi na pewno fakt, że silnik ma zadatki na długowieczny. Jednostka napędowa to czterosuwowy dwucylindrowiec rzędowy wyposażony w dwa wałki rozrządu i dwoma zaworami na cylinder, dobrze pielęgnowany może osiągną przebiegi ponad 100 000 km. W modelach starszych koniecznie trzeba sprawdzić stan w układu wydechowego i wszystkich spawów ramy, ponieważ często wdaje się tam korozja Jeżeli przed jazdą próbną silnik zapala z trudem, może to oznaczać że przepustnice gaźników są zużyte, co zdarza się całkiem często. Gdy z głowicy dochodzi klekotanie , prawdopodobnie wałki rozrządu mają luz osiowy , co również nie należy do rzadkości. Ogólnie wśród wad można by dodać zbyt długie przełożenie 6 biegu. Poza tym GS jest motocyklem trwałym i niezawodnym do tego tanim i dostępnym i można go polecić każdemu początkującemu motocykliście lub amazonce J DANE TECHNICZNE
|