motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

MOTOCYKLE.DOMECZEK

Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów

motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

POWRÓT >>>


stat4u

TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych

 

POGODA
Chcesz pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode
UWAGA !!!!!
Chcesz znalezc opis konkretnego motocykla pisz niezwłocznie a opis pojawi sie w ciągu kilku dni !!!!!

LISTA MAILINGOWA

Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK".

E-mail:

Dodaj adres
Usuń adres

 

SUZUKI GSX 750 ES

Pierwszy model Suzuki GSX 750 ES pojawił się w 1983 roku i przez prawie 4 lata produkcji niezmienił się praktycznie wcale. w 1987 zaprzestano produkcji GSX750 ES a w zamian wprowadzono w 1988r Suzuki GSX 750 katana.Moc 86 KM nie czyni z tego motocykla demona szybkości, lecz prędkość od 0 do 100 osiąga w 6 sek. Prędkość max to 210 km/h i jest to prędkość wystarczająca do turystyki jak i do wywołania sportowych emocji. Jeżeli chodzi o prowadzenie to GSX-a jest to sama przyjemność ( nie bolą ręce i kręgosłup ),motocykl jest bardzo wygodny. Elegancko wchodzi w zakęty a jeszcze lepiej z nich wychodzi .Silnik GSX 750 ES jest bardzo elastyczny, lecz trzeba walić mu po obrotach by poczuć moc między nogami Wśród wad w silniku jak i w zawieszeniu nie zauważyłem a przejechałem nim sporo kilometrów i nic sie nie działo Jedyne co strasznie daje sie we znaki to pękający w środku tłumik który djae się słyszec mimo wysokich obrotów silnika Jeżeli chodzi o realne spalanie przy ostrej jeździe spali jakieś 6 literków , przy jeździe oszczędnej ok 4,5 l / 100 km Moge jeszcze dodać że silnik z GSX 750 jest najpopularniejszym i najbardziej lubianym przez streetfightery Podsumowując Suzuki GSX 750 ES to motocykl trwały, niezawodny i wygodny idealnie nadający się do długich turystycznych wypadów jak i do krótkich sportowych wypadów.

Podziękowania dla Łukasz Januszewicz

DANE TECHNICZNE

  • SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem.Rozrząd typu DOHC, dwa zawory na cylinder,cztery gaznikiki MIKUNI o średnicy przelotu 32mm, rozrusznik elektryczny,Alternator Średnica cylindra/skok tloka 67/53 mm, pojemnść skokowa 748 cm^3, stopień; sprężania 9,6 : 1. Moc maksymalna 63kW (86KM) przy 9 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 66 Nm przy 8000 obr/min.
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
  • PODWOZIE: Stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy -- mm, tył- tarcza o średnicy - mm. opony przód Michelin A 48 100/90 H 16 tył Michelin M 48 120/90 H 18
  • WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2155 mm, rozstaw osi - mm, wysokość siodła - mm, pojemność zbiornika paliwa 22dm^3, masa własna(gotowy do drogi) 239 kg kg. Dopuszczalna masa calkowita- kg.
  • OSIĄGI: Prędkość maksymalna 201km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,8 sekundy, 80-120 km/h 4.4 sek 100-140 7.55 sek. Srednie zużycie paliwa 5,3 litra na 100 km.