MOTOCYKLE.DOMECZEK Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów |
||||
|
POGODA LISTA MAILINGOWA Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK". |
|||
SUZUKI VS 800 Intruder
W głowicy pracuje jeden wałek napędzający trzy zawory dwa ssące i jeden wydechowy. Cylindry zostały rozstawione w układzie V-twin pod kątem 45 stopni. Silnik produkuje dość duży moment obrotowy czyli 63 Nm przy 4000 obr/min moc maksymalna to 50 KM. Te wartości pozwalają w sposób bezpieczny wyciągnąć swego kierowcę z każdej sytuacji wymagającej przyspieszenia bez ciągłej zmiany biegów. Zebra cylindrów są tylko atrapą ponieważ chłodzenie jednostki napędowej powierzono cieczy, a chłodnice umieszczono w przedniej części ramy. Jak we wszystkich chopperach , także i w Suzuki geometria podwozia odbija się ujemnie na zachowaniu podczas jazdy. Na wolno pokonywanych zakrętach motocykl zdradza tendencje do zapadania się, co należy przypisać chopperowej geometrii. Natomiast przy pokonywaniu zakrętów szybko wpada on w gwałtowne kołysanie - elementy zawieszeń z przodu i z tyłu są bezlitośnie niedotłumione. Silnik na wolnych obrotach wykazuje tendencje do małej elastyczności (reaguje gwałtownym szarpaniem i stukaniem w wale napędowym). Miłośnicy chopperów o dość mikrej posturze bardzo dobrze czują się w siodle Intruza . jednak dla wysokich kierowców problemem mogą być podnóżki umieszczone za bardzo w tyle. Wśród poważnych wad można wymienić wady przedniego hamulca które szybko osiągają granice możliwości(przegrzewanie się, szybkie zużycie). Na koniec należy jeszcze wspomnieć parę słów pochwały- silnik należy do najtrwalszych w swojej klasie, a bezobsługowy napęd wałem kardana dodatkowo przyczynia się do pozytywnego wizerunku VS 800. DANE TECHNICZNE SILNIK: Chłodzony
cieczą, dwucylindrowy V-o kącie rozchylenia cylindrów 45 stopnie, poj.
805cm^3 , czterosuwowy z jednym wałkiem rozrządu w głowicy napędzanych
łańcuchem, trzy zawory na cylinder, gaźniki podciśnieniowe ,zapłon elektroniczny,
rozrusznik elektryczny akumulator 12V, średnica/skok tłoka 83/74.4, stopień
sprężania 10:1 Moc maksymalna 50 KM przy 6400 obr/min moment obrotowy
63 Nm DANE EKSPLOATACYJNE
|